Звіт про проведення експерименту регіонального рівня

ЗВІТ
про проведення експерименту регіонального рівня
з теми «Упровадження елементів дуальної форми навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітників»
на базі Державного навчального  закладу «Шосткинський центр професійно-технічної освіти»
за серпень 2017-січень 2018

1.     Участь у методичній раді з теми «Основні завдання експериментальної роботи» (ознайомлення педагогічних працівників з проведенням ходу експерименту).
2.     Розроблення навчально-методичного супроводу експериментальної діяльності (наказ про організацію експериментальної діяльності).
3.     Розроблення нормативно-правового та організаційного забезпечення експериментальної роботи (тристоронні договори (учень-заклад-роботодавець).
4.     Формування творчої групи (готовність учасників до роботи в умовах експерименту. План діяльності творчої групи щодо вирішення завдань експериментальної роботи).
5.     Здійснення модернізації змісту навчального плану та програми, графіку навчально-виробничого процесу з професії «Продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів» та узгодження з роботодавцями  (робочі навчальні плани).
6.     Участь у регіональному науково-практичному семінарі «Впровадження інновацій у професійно-практичну підготовку кваліфікованих робітників» (підготовка до друку тез, статей, виступів).
7.     Аналіз досвіду з упровадження елементів дуальної форми навчання (SVOT-аналіз теоретичної дослідженості та практичного стану проблеми упровадження елементів дуальної форми навчання в регіоні)
8.     Проведення зрізів знань учнів у  експериментальній групі 51-ПР (наказ «Про проведення зрізів знань учнів експериментальної групи»).
9.   Розробка питань для проведення директорських контрольних робіт із предметів професійно-теоретичної підготовки та виробничого навчання (розгляд питань на засіданні методичних комісій)
10. Інформаційне забезпечення щодо ходу проведення експериментальної роботи (створення блогу, де буде висвітлено інформацію щодо ходу проведення експериментальної роботи – в розробці, адміністратор блогу – Лаврененко Т.О., сайт навчального закладу http://shzentrpto.ucoz.ua/).
11. Проведення контрольних робіт за завданнями адміністрації у експериментальній групі 51-ПР (наказ «Про проведення контрольних робіт за завданнями адміністрації в експериментальній  групі»).
12. Моніторинг навчальних досягнень учнів в експериментальних навчальних групах з визначених професій за І семестр.
13. Участь у спільних засіданнях методичних комісій з питань упровадження елементів дуальної форми навчання.
14. Участь в обласному круглому столі «Моделі, форми, механізми державно-приватного партнерства» (18.01.2018).


Аналіз
проведених перевірочних контрольних робіт за завданням адміністрації

Контрольну роботу з предмету «Товарознавство непродовольчих товарів»   виконували 20 учнів. Аналіз показав, що учні програмний матеріал засвоїли   на  достатньому рівні.
Результати:
Високий рівень –   0%    
Достатній рівень –  100 %
Середній рівень –    0 %
Початковий рівень –0 %
Середній бал  -  7,9
Типові помилки:  учні допускають помилки у порівняльній характеристиці асортименту, споживчих властивостей (ергономічних, функціональних, естетичних) в окремих товарних групах (20%), в оцінці конструктивних особливостей швейних, трикотажних товарів та взуття (15%), в оцінці якості товарів культурно-побутового призначення згідно нормативних документів, правил користування і умов їхнього зберігання, вимогах до маркування (25%).
Контрольну роботу з предмету «Товарознавство продовольчих товарів»   виконували 20 учнів. Аналіз показав, що учні програмний матеріал засвоїли в основному  на  достатньому рівні.
Результати:
Високий рівень –  0%    
Достатній рівень –  95 %
Середній рівень –    5%
Початковий рівень –0 %
Середній бал  -  7,8
Типові помилки:  учні допускають помилки у порівняльній характеристиці асортименту, споживчих властивостей та смакових особливостей, харчової  цінності  хлібобулочних, молочних товарів, кондитерських виробів (15%), під час розшифровування штрихових кодів, зчитування маркувальних даних (20%),  під час визначення   якості товарів  та термінів реалізації та зберігання   згідно нормативних документів   (20%).
Контрольну роботу з предмету «Організація та технологія торговельних процесів»   виконували 20 учнів. Аналіз показав, що учні програмний матеріал засвоїли   в основному на  достатньому рівні.
Результати:
Високий рівень –   5%    
Достатній рівень –  95%
Середній рівень –    0 %
Початковий рівень –0 %
Середній бал  -  8,8
Типові помилки:  учні допускають помилки під час організації робочого місця продавця (10%), прийманні  товарів  від матеріально-відповідальної особи у відділ та для  дрібно-роздрібної торгівлі, виявленні забруднених, деформованих, пошкоджених товарів   (20%),  при оформленні вітрин, проведенні презентацій  (15%).
Контрольну роботу з предмету «Реєстратори розрахункових операцій»   виконували 20 учнів. Аналіз показав, що учні програмний матеріал засвоїли   в основному на  достатньому рівні.
Результати:
Високий рівень –   10%    
Достатній рівень –  90%
Середній рівень –    0 %
Початковий рівень –0 %
Середній бал  -  8,9
Типові помилки: учні допускають помилки  під час підготовки РРО до роботи, оформленні контрольної стрічки  (10%),  під час проведення розрахунків з покупцями за кредитними картками та оформленні актів на повернений товар  (20%),  визначенні результатів роботи за зміну, оформленні  КОРО (15%).
Контрольну роботу з предмету «Облік і звітність»   виконували 20 учнів. Аналіз показав, що учні програмний матеріал засвоїли   в основному на  достатньому рівні.
Результати:
Високий рівень –   5%    
Достатній рівень –  95%
Середній рівень –    0 %
Початковий рівень –0 %
Середній бал  -  8,3
Типові помилки: учні допускають помилки  при заповненні реквізитів супровідних документів  (20%), при визначенні форм матеріальної відповідальності та її документального оформлення (15%), під час обліку товарно-матеріальних цінностей та підготовці товарів до інвентаризації  (25
Моніторинг рівня навчальних досягнень учнів експериментальної групи №51-ПР за професією «Продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів».
Аналіз моніторингу показав, що  середній бал успішності учнів групи складає 8,1.
По предметам:
·       Товарознавство непродовольчих товарів – 7,5;
·       Організація та технологія торгівельних процесів – 8,2;
·       Реєстратори  розрахункових операцій – 8,6;
·       Харчова безпека товарів – 7,9;
·       Психологія та етика ділових відносин  -9,0;
·       Облік та звітність  -8,1;
·       Охорона праці  -8,4;
·       Товарознавство продовольчих товарів – 7,5;
·       Виробниче навчання - 8,3.



Наразі, з  04 грудня 2017 року по 23 лютого 2018 року, учні групи 51-ПР за професією «Продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів» проходять виробниче навчання на підприємствах: магазин «Екомаркет» - 1 учень, ФОП Евтушенко О.М. – 4 учні (магазин «Взуття для всіх», «Жіноче взуття»), магазин «Незабудка» - 2 учні, магазин «Каравай» - 1 учень», магазин «Три товстяка» - 1 учень, ФОП Доник О.А. –  1 учень, магазин «Оксана-плюс» - 1 учень, магазин «Домотроніка» - 4 учні, ФОП Штупун О.І.  -1 учень, ФОП Ключко С.В. – 1 учень, ФОП Горох Н.О. (магазин «Наталі») – 3 учні. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий